15/5/10


Στο χέρι ένα τσιγάρο, στο ποτήρι λίγο κόκκινο κρασί και στο playlist αγαπημένα τραγουδάκια... κι ας με λέτε καταθλιπτική!! That's what I am!!! Κι όσα είναι χαρούμενα, μου θυμίζουν εσένα... που μέσα στο σκοτάδι μου έστω προσπάθησες (και τα κατάφερες) να δώσεις λίγο φως!!!
Ζω πάλι τα ίδια...
Ένα εξεταστικό σύστημα... έναν wannabe έρωτα... όλα επαναλαμβάνονται!!
Ρόδα είναι και κυλάει...
Μόνο που αυτή τη φορά πιστεύω πως όλα έχουν περισσότερο νόημα!!!
Κι ας θέλετε να με πείσετε πως όλα είναι μαύρα! Όχι!!! Εγώ βλέπω μαύρο, γκρίζο μα και λευκό!!! Και αυτό δε σημαίνει πως δεν έχω ζήσει τη ζωή κι από τις δύο πλευρές! Σίγουρα βέβαια είναι πολύπλευρη... μα είμαι πολύ μικρή για να έχω ήδη γνωρίσει κάθε της πτυχή... Καθετί στην ώρα του!!
Μα όχι!! Νιώθω μόνη μου!! Μα αλήθεια, δεν είμαι!! Έτσι νομίζω τουλάχιστον!
"Πες μου αν σου βγαίνει μια καλή κουβέντα... απλώς είμαι μόνη μου κι έτσι θα περάσει το βράδυ..."
Αντί να ακούσω ξανά γέλια, άκουσα κάτι όμορφο...
Μου έλειψες... ελπίζω να φτάσει μέχρι εκεί... έφτασε!!! Και το αντίστροφο θέλω να πιστεύω!!!
Και μετά όση παρέα προφταίνεις...

Είσαι ένας υπέροχος άνθρωπος...
Σου αξίζουν πολλά αν τα πράγματα είναι έτσι όπως φαίνονται!
Θα σου τα επιστρέψω όλα μια μέρα αν μου δοθούν οι ευκαιρίες!! Το υπόσχομαι στη ζωή μου!!

Να με προσέχεις γιατί έχω πέσει χαμηλά
έχω πέσει χαμηλά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις...
Να με προσέχεις μέχρι να σηκωθώ ξανά
λίγο ακόμα μοναχά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις....

Είχα πέσει χαμηλά... πολύ!! Μα θα ανέβω πάλι!! Και θα είμαι μια Αυγουστίνα που είχες ξεχάσει πως είναι... και σχεδόν δεν τη γνώρισες ποτέ!! Κι όλα αυτά εξαιτίας σου... Απλά λίγο ακόμα μοναχά...
Δε θέλω να πω μεγάλα λόγια, ακόμα κι αν υπάρχουν φορές που τα νιώθω!! Όλα στην ώρα τους...!! Έμαθα να εκτιμώ κάθε λέξη της ελληνικής...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου