21/1/13

Μια μέρα γεμάτη ομορφιά...

Οι μέρες στο νησί τελειώνουν!! Έτσι πρέπει να εκμεταλλευτούμε το υπόλοιπο στο έπακρον!!
Σε γενικές γραμμές ο καιρός ήταν αρκετά καλός αυτές τις δύο βδομάδες... τόσο που μάλλον έπρεπε να είχαμε βγει περισσότερο από το σπίτι!! Δεν πειράζει όμως! Ήταν πανέμορφες έστω και αυτές οι λίγες και έτσι αποζημιώθηκα!
Σήμερα ήταν μια απ' αυτές τις όμορφες μέρες και τι πιο ονειρικό από μια βόλτα για να χαζέψουμε το ηλιοβασίλεμα!!
Τα μέρη γνώριμα... τα πρόσωπα περισσότερα!! Κι αυτό ήταν τόσο ζεστό!! Βγάζαμε φωτογραφίες, χαμογελούσαμε, ήμασταν αγκαλιά! Φεύγοντας, έπιασα τον εαυτό μου να νιώθει μια αστείρευτη πληρότητα και να μη μπορεί να βαστάξει τόση ομορφιά μαζεμένη σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα!! Το βίωνα! Το σώμα μου το εξωτερίκευε, το έδιωχνε! όχι επειδή ήταν ανεπιθύμητη η χαρά, αλλά επειδή ήταν τόση πολύ που δε χώραγε... είναι υπέροχο να βρίσκεσαι στο κατάλληλο μέρος, την κατάλληλη ώρα, με τα κατάλληλα άτομα (μείον ενός που, εάν ήταν μαζί, θα ήμουν ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος του νησιού) και να γεμίζεις κομμάτια γης με αναμνήσεις!! Κι όταν ξαναπεράσεις από εκεί, θα ανασύρεις όλες αυτές τις υπέροχες στιγμές και σχεδόν τις ξαναβιώνεις!! Το ζήτημα είναι να είναι έντονες και να μπορούν να κρατήσουν στο χρόνο!! Η σημερινή μέρα λοιπόν, στοιχηματίζω ότι είναι μία απ' αυτές!!
Πάντως, το συμπέρασμα που βγήκε από αυτές τις δύο βδομάδες και κάτι εδώ είναι ένα:
Θα αγαπώ πάντα αυτό το νησί! Όπου κι αν βρίσκομαι! Η καρδιά μου δυστυχώς ή ευτυχώς, θα χτυπά εδώ κατά το ήμισυ!
Αντίο υπέροχή μου μέρα!! Σ' αγάπησα πολύ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου