14/6/09

Έρωτας... αγάπη...
Θίγω μεγάλα ζητήματα, το ξέρω... Είναι όμως η σκέψη που με οδηγεί εκεί...
Από το δημοτικό λίγα πράγματα μου έχουν μείνει... λίγοι καυγάδες... κάποια "τσαμπουκαλέματα" αν μπορώ να πω... ένα λεύκωμα... κάμποσες ερωτήσεις... κάποιες με βαθιά νοήματα...και ακόμα περισσότερες ανόητες, ανώριμες απαντήσεις... που πάντα κέρδιζε τις εντυπώσεις η πιο αστεία...

Τι εστί έρως; τι εστί αγάπη;

Έρως έρως σαλάμι αέρος
το τρώει ο γέρος και μένει στο μέρος...

Αγάπη δεν υπάρχει πια την πάτησε μια κότα
της έριξε μια κουτσουλιά της άλλαξε τα φώτα...

:D

Δεν μπορώ να πω!! ακόμα γελάω με τις απαντήσεις!!
Υπάρχει όμως κάτι πιο βαθύ στις ερωτήσεις... που με την τωρινή μου νοημοσύνη νομίζω ότι μπορώ να απαντήσω σχετικά επαρκώς τι σημαίνει για εμένα καθεμιά από τις έννοιες αυτές...

Πολλές φορές έχω μπει στη διαδικασία να πω τι είναι πιο δυνατό!! Ακόμα όμως δεν έχω καταλήξει! η γραμμούλα που διαχωρίζει τις δύο αυτές λέξεις είναι πολύ λεπτή και πολλές φορές αχνή!
Είμαι σε μια φάση της ζωής μου από τις πολύ όμορφες... και πάλι... λεπτή η γραμμή που κάνει μια στιγμή από πολύ όμορφη, πιο όμορφη...!! Υπάρχουν όμως και κάποιες μαύρες κηλίδες! Πώς γίνεται αυτό που σε κάνει να νιώθεις τόσο όμορφα παράλληλα να είναι και μία από τις μαύρες κηλίδες; Και εκεί είναι το θέμα μου...

Αγαπάς... το ξέρω!! υπάρχει μια αμοιβαία έγνοια... μια σύνδεση... μια ένωση... όχι απαραίτητα σαρκική!! αλλά εσωτερική! τα δύο σε ένα! που τη νιώθεις λες και εξαπλώνεται σαν τον ηλεκτρισμό όταν κρατάς το χέρι του... που βέβαια ολοκληρώνεται με την απόλυτη σαρκική επαφή... ένας αλληλοσεβασμός κι ένα "δε θέλω τίποτα άλλο!! μου είσαι αρκετός!"!! Ναι!! έτσι είναι!! Υπάρχει αγάπη!!
Γιατί όμως δεν το λες; γιατί ενώ φτάνει να σε πνίγει το πνίγεις εσύ; αν το πεις, ξέρεις, θα σωθείται και οι δυο! Μια στιγμή δύσκολη... ναι συμφωνώ! το ξανάπες και πήγε στράφι! συμφωνώ και πάλι! αξίζει νομίζω όμως! και μετά; θα νιώθεις πιο ελέυθερη!
το ξέρουμε και οι δυο!

Έρωτας... τι είναι;; τα έχω χάσει!! δεν είναι ότι ξεχάστηκα!! νιώθω πως φοβάμαι! Φοβάμαι να το ξανανιώσω... κακό να ορίζεις και τα συναισθήματά σου... κι αν το έχω ήδη νιώσει; μπορεί να φοβάμαι να το παραδεχτώ!! κακό να κρύβεσαι απο τον ίδιο σου τον εαυτό! Τζάμπα κόπος...
υπάρχει κάποιος λόγος για όλα αυτά;
δεν υπάρχει και το ξέρεις!
Το βλέπεις!
Το νιώθεις!

Δεν έφυγαν όλα απο μέσα μου!! έχω απόθεμα! κι αν είναι μικρό θα ξαναβγούν καινούρια απ' όσα έδωσα! Υπάρχουν ξέρεις ρίζες... κι αυτές δεν μπορεί κανείς να στις βγάλει!! Κι αν γίνει... τότε είσαι τελειωμένη απο χέρι!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου